Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-05-10 23:01:39
On 2017-05-09 23:48, Linas Petkevičius wrote:

> Pirkdamas automobili paprasau kablio - pasiulo sprendima, pasiimu is
> salono su kabliu.
> Skambutis dyleriui po dvieju metu, pasakau, kad neveikia parktornikas.
> Palieku automobili pas vadybininka sutartu laiku.
> Po poros valandu skambutis - Jusu gedimas negarantinis, reikia keisti
> parktroniko kompa - 600 EUR, nes sugedo del to, kad sumontuotas kablys.
> Sitoje vietoje naturalu jau jaustis pasiustu ar test? Ir kur jau as
> spejau sublizget?

Sitoje vietoje noreciau perskaityti ir kitos puses (t.y. dilerio) sios
istorijos atpasakojima. Tada butu galima spresti, kas ir kaip (speju,
pasake originalaus kablio kaina (taip palei 500-600Eu uz kabli, 120Eu uz
elektros dali + idejimas. Kai klijentas pareiske, kad cia kosmosas, kad
kably galima ideti uz 150 Eu su idejimu, tada pasiule alternatyvu pigu
varianta: koks lenkiskas ar cekiskas papigeiskas kablys, universali
elektronika uz 20Eu (o gal net dar pigiau) ir rozete uz koki 10-15 Eu +
ta pati idejimo kaina.Tik va apie garantija ka nors minejo ar ne - dabar
jau tiesos nerasim...Aisku, dileris nebesiruose dalims, esancioms arciau
kablio palikti garantija... ) .
  Dabar matau tik vienos puses pasakojima. Kiek mano zinios leidzia
suprasti, tai i garantiniu auto modifikavimai gali buti labai riboti
(t.y. tik gamintojo leisti`), norint neprarasti garantijos. Dar yra
variantas, kad dileris sutiks su kazkokia modifikacija savo atsakomybe
ir savo garantija (jei geri santykiai su klijentu, jei labai nori
parduoti ir pan.). Ir yra trecias variantas, kai klijentas perka auto ir
nori kazkokiu ne gamintojo numatytu modifikaciju, jas padaro tas pats
dileris, bet dalinai naikina garantija (pvz draugas pirko demo auto is
mums abiems zinomo vokietijos dilerio atstovo lietuvoje, ir is karto
norejo duju. Dujas dileris idejo, del duju irangos modelio derinosi su
vokieciais, bet garantija varikliui naikino is karto. Ir diskusiju
nebuvo, kad voztuvams garantija negalios, o veleneliui ir alkuniniam
galios :-) . Garantija buvo panaikinta visam varikliui.

Audrius K.