Tema: Re: pasivezinau
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-05-09 21:06:14
On 2017-05-08 14:02, Dainiushas wrote:
> na as supratau minti, kad vaziuodamas bezinu i toli daug prapisi ant kuro.
> bet realiai tai turbut kasdien veziodamas vaikus prapisi daugiau....
Butent. Benzas brangiau kainuoja trinantis saltu varikliu po miesta
namai- parduoduve ir pan., dar pastovint kamsciuose. Tada kuro sanaudos
buna nekuklios. Be to, trinantis iki parduotuves ir pan miesta, darosi
mazai aktualus komfortas: nafig tas patogus navi ekranas, jei ir taip
puikiai zinai kelia ir navi niekad nenaudosi. Nafig tas kondicionierius,
jai vis vien per tuos 3-5-7km vis vien nespes atsaldyti auto, o tik
intensyviai pus salta ora, nuo kurio, ziurek, ir sloga gausi. `Geriau
atsidaryti langa. Ir pofig, minksta ar kieta sedyne, ir kiek patogus
atlosas. Per tuos kelis kilometrus neiskaus nei uzpakalis, nei nugara.
Ir t.t. Svarbu tik, kad uzsivestu ir nekeltu galvos skausmo su
remontais.... Taigi po trintis po miesta yra prasme koks nors ekonominis
apynaujis kibiras, kuri negaila bet kur numesti.

Tuo tarpu minant i koki Berlyna , Praha, Italija ar Bergena - pagrinde
vaziuojasi ekonominiu rezimu, ir kuro bet kuriuo atveju naudojasi
maziau. Bent man tada daugiau zaidzia vaziavimo komfortas, patogumas. O
papildomas litras kitas simtui kilometru - ar labai jau ka keicia ?
Visoje keliones samatoje tai pasidaro visai nereiksminga dalis....

Audrius K.