Tema: Re: pasivezinau
Autorius: Arj
Data: 2017-05-08 15:03:02
A8 uz 13kE - tai mazdaug pagau autopliusa bus 2007m, t.y. 10m senumo.
sakyciau vidutenej statistinej autopliusinej ledinej audinej mazdaug tiek
pat dar galima nesunkiai imerkti norint privesti ja iki idealios bukles.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Irgi ne mano segmentas, bet ko tai abejoju, kad tvarkingas automobilis turi
didele tikimybe mirtinai ir prabangiai sugest tokios santykinai netolimos
keliones metu.

"fenix@w"  wrote in message news:oepkvr$f1l$2@trimpas.omnitel.net...

2017.05.08 14:28, Dainiushas rašė:
> cia tu apie ka?