Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: spakainas
Data: 2017-05-04 09:57:21
Čia kol nepaklausai kur tikrai normaliai groja. Man po benvo individual
audio visur kažkaip šūdinai skamba, nors seniau irgi galvojau kad px. Nu
gal tik senoj ABLomo S80 buvo zjb garsas, naujesnėj regis papigino
biškį. Ir čia su sąlyga, kad man su traktorium ant ausų važinėjo vaikystėj.
Nors šiaip kokį žinių radiją tai gal ir px per kur klausyt, svarbu kad
pasigarsintų pats nuo greičio, kad nereiktų krutylkos pačiam sukinėt
nuolat ;]