Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: ABLomas
Data: 2017-05-09 14:00:12
On 2017.05.09 13:50, spakainas wrote:
> :)
> Tai kad anot šito išaiškinimo - ženklas galioja visoje greitėjimo juostoje:

Man iš to pasakymo taip tiesiogiai nesišviečia, nes kelių susikirtimo
zonoje tai JAU yra greitėjimo juosta (žėk, gi kartais ten būna atskira
juosta, tik apdėta kuoliukais ar užbrūkšniuota ant kelio). Tai taip,
susikirtimo zonoje JAU esi greitėjimo juostoje, bet TOJE VIETOJE turi
duot kelią.
O toliau važiuojant tai kaip ir nei prie ko.
Iš kitos pusės - galima jų paklaust, kodėl jie patys parašė KET'e, kad
203 nurodo pirmumo teisę važiuojant per "važiuojamųjų dalių sankirtas",
o dabar dviprasmiškai parašė, kad jis galioja ir ne tik sankirtoje.