Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: Lapinas
Data: 2017-05-09 13:23:57
Neįdėmiai sekiau, neprisimenu piešinukų.
Cituoju SM
"Mūsų nuomone, šis punktas taikytinas tuo atveju, kai greitėjimo juosta
važiuojantis
vairuotojas ketina įsilieti į srautą, t. y. persirikiuoti į kairiau esančią
eismo juostą. Šiuo atveju šis vairuotojas
duoda kelią gretima eismo juosta važiuojančiam transportui. Be to, Jūsų
pateiktoje nuotraukoje prieš
greitėjimo juostą įrengtas pirmumo kelio ženklas Nr. 203 „Duoti kelią“,
kuris papildomai informuoja
greitėjimo juosta važiuojantį vairuotoją apie pareigą įsiliejant į
transporto srautą duoti kelią kitiems
vairuotojams."

Ir dar sykį pakartoju klausimą: kam tas ženklas tvarkingai suprojektuotoje
greitėjimo juostoje, kur pratęsus kelius, jie nesikerta, jei KET yra 112
punktas: "112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią,
vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas
kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms."