Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: ABLomas
Data: 2017-05-09 13:07:46
On 2017.05.09 12:06, Lapinas wrote:
> Nu tai paprotinkite mane, nesusipratėlį kam ten apverstas trikampis
> reikalingas, kurioj vietoj yra kelių sankirta greitėjimo juostos atveju.

Aš net buvau nupaišęs, nu bet....
Paprastai - atsiversk google maps, pratęsk kelią, kuris įsilieja į kitą
(tiesėmis) ir pamatysi susikirtimo vietą.
Hint: normaliom sąlygom tas plotas būna atskirtas nuo kitų juostų
ištisine linija, tada spėliot nereikia. Bet jei kelias apsnigtas ar dar
ką - tada reik pradėt bišky galvot (sunkus taskas, vienok).