Tema: Re: Avarinis?
Autorius: Tomas
Data: 2017-04-23 02:43:12
Matyt neperskaitei, kieno postas.
O tarp kitko, kame problema? Tarybiniais laikais tik 2108, 2109 ir 2141 turejo prieki varanti, o like 95% eismo dalyviu varydavo su galiniais. Tokios savokos kaip zhiemine padanga ishvis nebuvo, o gi nenumirdavom. Ishpindejo dabar visi labai jau, zhiemines jiems duok, ir dar kad butu ne seniau, nei priesh menesi pagamintos. Pizonai, tfu.