Tema: Re: Avarinis?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-22 14:47:04
On 2017-04-22 11:33, xlior wrote:
> Ten kažkokie žaliukai uber uolūs papuolė. Aixam'ą nubaust, nes ant dokų
> 30kg sunkesnis nei galima. Gamintojo specifikacijoj nurodoma, kad svoris
> iki 349kg.

Tai cia viskas normalu. As pradzioje pagalvojau, kad viskas buvo gerai,
o dedes policininkai, neskaite paskutines redakcijos, kas kokiai
kategorijai prikauso nutare nekaltai nubausi. Bet situo atveju jie buvo
teisus. Auto buvo per sunki, ir jos vairuoti 16likmetis neturejo teises.
Ka gamintojas nurodo savo specifikacijoje, niekam neidomu...

Mano draugas laikesi E kategorija vien tam, kad jo autotraukinys virsijo
tuometines redakcijos taisykliu leidziama autotraukinio mase iki 10kg
(ar tai vienu, ar tai 5kg, nepamenu).

O man paciam teko ilgai irodineti, kad as su tuometine savo tik B
kategorija galiu tempti 1,3t priekaba. Kai, uzpykes paklausiau, kada
paskutini karta skaite ket, ir kada domejosi, ka kuri kategorija
leidzia, atsi... pipino nuo kabinejimosi prie teisiu ir emesi tikrinti
gesintuvus. Pakol snekejau geruoju, vos protokolo nesurase. Tik padejus
siusti pati policininka pasitikrinti savo kvalifikacija, pabande
prisikabinti kitoje  vietoje. Nepavykus oi oi koks buvo piktas. Kiek
zinau, veliau apie tokia policininko nekompetencija ir savavaliavima
info turejo pasiekti jo komisara. Daugiau ju toje vietoje per nemazai
metu nebesutikau...

Audrius K.