Tema: Re: Avarinis?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-22 14:32:52
On 2017-04-22 11:48, Linas Petkevičius wrote:
> Pagal ket - butina veziotis, bet jeigu nesiunti policininku pasigydyti,
> nes newsuose kazkas sake kitaip - dazniausiai nebaudzia.

"dazniausiai" - esmine salyga.  Jei "tarsies", tai ir nebaus. Jei
elgsies pagal istatymus - 50/50, kad gausi bauda. `Juk jiesm reikia
parodyti, kad dirba.

Audrius K.

P.S. Is tikro sio reikalavimo (ijungti avarini) tada, kai as laikiau
teises, nebuvo. Dabar - yra. Nors man atrodo, kad jis - debiliskas.
Pareigunas turetu stabdyti tokioje vietoje, kuri nekelia eismo saugumo
problemu. Jei del kazkokiu priezasciu sustabde nesaugioje vietoje, tai
pareigunas ir turetu pasirupinti eismo saugumu (pirmiausia - ijungti
savo svyturelius, jei mano, kad reikalinga, paprasyti ijungti avarini.)
Tarp kitko - ka ijungti VAZ 2101, VAZ2102, VAZ21011, VAZ21013, Moskvich
408 ir pan. automobiliuose?