Tema: Re: Avarinis?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-22 14:57:55
On 2017-04-22 14:36, Linas Petkevičius wrote:
> Siulymas pasigydyti - pagal istatyma?
O ar tai izeidimas? Ar tai keikimasis? Jei zmogus sloguoja, ir jam
pasiulai pasigyditi - tai ji izeidi?  Juk nesiunte jo vairuotojas triju
raidziu kryptimi, o del neadekvaciai vertinamos situacijos is tikro
suabejojo, ar tas policininkas ta diena gali dirbti...

  Tada jo - as piktybinis pazeidejas
> ir turbut 9 atvejais is 10 panasiose situacijose manes nebaudzia.

Baudzia/nebaudzia gali priklausyti nuo daug ko ... pvz zmogaus
isvaizdos, nuo pokalbio metu parodyto gero teises zinojimo (gali buti,
kad itars, kad sustabde teisininka ir  nenores po to vaikscioti po
teismus...). Jei taves nebaudzia, tai visai nereiskia, kad toje pat
siutacijoje ir taip pat snekant - nebaus manes. Kai as esu teisus, tai
man dazniau padeda pakeltas balsas, akivaizdziai parodomas
susierzinimas, o ne nuolankumas. Yra buve, kad policininkai pradeda
teisintis (pvz, kai sustabdo be priezasties vaziuojanti organizuotoje
kolonoje, ir, pateikus dekumentus, pasiuloma jiems negaisinti mokescius
mokanciu pilieciu laiko, o pries stabdant netingeti dirbti ir visa info
pasitikrinti savo kompe). Keista, ane?

Audrius K.