Tema: Re: Re:kedas isismarkavo
Autorius: Ignas
Data: 2017-02-23 02:45:15
Tame ir bėda, kai veikėjai, tiek visiški lunatikai, tiek ne, ima junginėt
savo esamas ir nesamas smegenis bei spręst apie ženklų durnumą. Vienam
susišviečia, jog ženklas durnas, ir reikia daryti taip, kitam - ženklas irgi
durnas, bet reikia daryti kitaip. Dar pridėk blondinę, kuri net nežino, kas
yra tas ženklas, nėščią bobutę, ir gausi tobulą kokteilį, kurio pasekoj bus
laimė, jei bus atsipirkta tik nudaužytais veidrodėliais ir visai be lavonų.
Apskritai, kodėl tau atrodo, jog kai kuriuos ženklus statė durniai durniams?
Tiesiog taip atrodo, ar turi kažkokį rimtesnį pagrindą? Domėjaisi eismo
organizavimu, gal net universitete, projektavai kelius, sankryžas? Ar
tiesiog kietumas kelnėse nebetelpa?

Aš, jei tik galėčiau, irgi gerokai pertvarkyčiau eismą. Leistiną greitį
daryčiau 90 su retais ribojimais, naikinčiau daug šviesoforų ir t.t. Bet tam
ir yra atsakingi žmonės, kad tokių kaip aš prie tų reikalų neprileistų.