Tema: Re: kedas isismarkavo
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-02-21 11:33:34

> O tai eismo problemos sprendžiamos:
> a) ignoruojant ženklus (globaliai)
> b) pakeičiant tvarkas, ženklus, kad jos atitiktų miesto poreikius?
>
> Jei tu iš tų, kurie galvoja kad "a" variantas teisingas - tai labai
> tikiuos kad emigruosi (arba jau emigravai)...

Ne, aš iš tų, kurie siūlo galvot visada prieš ką nors darant, ar
reorganizuojant. O ne taip, kaip pas mus priimta - uždrausim, o tada
žiūrėsim, kas iš to išeis. Taigi, subingalvių Kedų iš tolo neprileisčiau
prie jokių iniciatyvų.
O kaip kažkas ten žemiau parašė, kad į Narutį klientai pėsti vos ne nuo
stoties eina ir "nieko jiems neatsitinka", tam siūlau prisijungti prie Kedo
į porą (kuris bus dešinys, kuris kairys, susitarsit patys, jei nesusipešit)

:)