Tema: Re: kedas isismarkavo
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-02-21 09:59:05
> Man rodos, maršrutinio ten nėr, o taksas - ne maršrutinis.
> Aišku reik nepamiršt, kad yra išimčių - visokie invalidai, greitosios ir
> t.t. vis tiek papuola po transportu, tai teiginys "čia negali būt eismo"
> yra klaidingas iš esmės.
> Bet kad taGsistas a%ujelinęs - fakc. Kad mentai dar labiau a%ujelinę ir
> reik pratraukc - irgi fakc. Kaip ne kaip, šitoj vietoj reiktų palaikyt
> sportbaty....
> Mačia ir FB jis ten dienos žvaigždė =)
> https://www.facebook.com/vincentas.vienozinskis/posts/10154523474128406
> [...]
Tuščiagarbis trumpabybis Eduardas Kriščiūnas įsisteigia sau "Lietuvos
pėsčiųjų asociaciją" :D, kad daryt mieste betvarkę - jau vien toje
prospekto atkarpoje yra min. 2 solidūs viešbučiai (ne "Kolūkietis" prie
Kalvarijų turgaus), nekalbant apie daugybę restoranų. Tai tik idiotas gali
ten reikalaut pėsčiųjų zonos. Ar siūlot viešbučio klientams pasiūlyt iki
artimiausios "transporto zonos" su savo čemodanais pasivaikščiot
pėsčiomis? O paskui stebimės ir dejuojam "nu, nevažiuoja turistai į
Lietuvą dėl (mums!) nesuprantamų priežasčių" "mus provincija vadina..."
Čia mintys ne apie "nusižengimas ir bausmė", bet apie "viso to prasmė"