Tema: Re: kedas isismarkavo
Autorius: Sail
Data: 2017-02-21 10:18:59
Antakalnio gale ties gedimino technikos universitetu  padare saligatvi ar
tai 45 ar 50 cm.

Tipo zmones einantyts i i truliko stotele turi prieiti iki to mini
saligatvio, tada turi pereiti i kita gatves puse, tada kirsti ivaziavima, ir
paejus 50 metru ir vel grizti i buvusia gatves puse.

Va taip mato valdininkai teisinga vaiksciojima.  Nors anskciau eidavo visi
tieisiai ir gatves pereit isvisi nereikedavo.