Tema: Re: Priminkit
Autorius: Herkus
Data: 2017-02-10 23:06:34
Jei policininkai nepaziures atmestinai galetu laisvai pripaisyt
 pavojinga vairavima ir tiek. Bet kad maziai cia postringauti ir
 speliot nusiusk tiesiog ir tiek. Tik is asmenines patirties
 pasirode, kad pas juos nera standartinio priejimo prie vienodu
 situaciju, atrodo kad (ne)nagrineja pagal savo nuotaika...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/