Tema: Re: Priminkit
Autorius: Bronco
Data: 2017-02-10 14:42:17
On 2017-02-10 14:01, xlior wrote:
> Kažin ar pareigūnai įžvelgs čia kokį nors pažeidimą.

Plika akim pažeidimas puikiai matosi, bet to nepakaks. Čia reiks
teisinio įvertinimo, o jau tada gali išlįsti įvairios kliurkos. Įvykis
užfiksuotas ne su sertifikuotu registratoriumi :), gal aš ten su
fotožopa paišiau tą bnv, o gal čia prieš 5-is metus filmuota ir plius už
vairo sėdėjo visai ne bnv savininkas, o dėdulė Leo iš Kinijos, ar dar
kokie netikslumai :)

> Aplenkt spėjo,
> leistino greičio neviršijo, eismo įvykio nesukėlė. Viskas OK.

Šiaip tai jis pats nebūtų spėjęs, čia aš jam sudariau sąlygas "suspėti".
Gal video to nesimato, bet aš jau pradėjau stabdyti vos jam pradedant
lenkimą, tik signalint pradėjau vėliau, kai jau mačiau, jog bum nebus.
Na ir viskas kiek arčiau vyko, nei matosi video, bet čia dėl kameros
savybių tokie niuansai.