Tema: Re: Priminkit
Autorius: Bronco
Data: 2017-02-10 19:29:22
On 2017-02-10 19:00, Laimis wrote:
> Na ir tavo greitis toks
> nemenkas prieš tavo stabdymą atrodo (esi tikras, kad ten ne kokie 60+
> km/h...? :-))

Aš tokiais 60+ greičiais mieste nevažinėju iš viso. Kadangi mobilniko
optika viską tolina, tai objekto artėjimo greitį ji vizualiai "didina",
todėl galėjo taip pasirodyti.

> Statau už tai, kad akivaizdaus pažeidimo, nenustačius viršyto greičio,
> nėra. Ekstremalaus stabdymo juk nebuvo, avarinės situacija tokia
> abejotina iš video (tikiu, kad vietoje atrodė baisiau).

Tai ne tik atrodė, bet buvo baisiau, nes viskas kiek arčiau vyko, nei
video atrodo. O pavojingam vairavimui greičio viršijimo sąlyga neprivaloma.

Mano supratimu, "pavojingas vairavimas" yra toks vairavimas, kuris
galėjo sukelti avariją, bet nesukėlė, nes tiesiog pasisekė ar kitas
vairuotojas gerai sureagavo ir "užlopė" pavojingai važiavusio klaidas.

Kitu atveju tai jau būtų ne "pavojingas vairavimas", o tiesiog "eismo
įvykis". Praktiškai, būčiau bent 2s. anksčiau įsukęs į Kazlausko gatvę
ir aš jau nesugebėčiau jo "praleist". Jei žmogus nesuvokia, jog
išorinėje posūkio dalyje, saulei spiginant į akis, negalima šokti į
lenkimą neįsitikinus 100%, jog niekas neatvažiuoja, tai jam reiktų
pravesti atitinkamus mokamus kursus.

IMHO, bet dėl pavojingumo man klausimų nekyla, o dėl chuliganiškumo tai
bbz. Gal nepiktybinis tas diedas, tik šiaip durnas, nepatyręs ar jau
senatvinė dimenCija apėmusi :)