Tema: Re: Priminkit
Autorius: Bronco
Data: 2017-02-10 18:21:48
On 2017-02-10 15:13, Laimis wrote:
> Tik va esminis faktorius (greitis) video gana
> neakivaizdus; neatrodo labai grėsmingai.

Tai bausti už greitį jo ir neturėtų. IMHO, bet jei susidūrimas lenkiant
išvengiamas tik priešprieša atvažiuojančiam greitai stabdant ir
spaudžiantis prie kelkraščio, vairavimo pavojingumas kaip ir neturėtų
būti kvestionuojamas.

Video gerai matosi, jog net man pastabdžius, kai bnv pilnai grįžo į savo
juostą, iki jo priekio buvo likę kokie 2-2,5 m. O esant tokiam bendram
artėjimo greičiui, čia jau beveik kritinis prasilenkimas. Aišku, aš
situaciją dar kontroliavau, reikalui esant galėjau dar jam kokius 2 m
"atlaisvint", nes laikiau koją ant stabdžio ir stabdžiau tik tiek, kiek
būtina toje situacijoje. ABS dar tikrai nebuvo įsijungęs :)

Aš beveik įsitikinęs, jog mano vietoje pakliuvus mažai patyrusiam ar
užsižiopsojusiam vairuotojui, garantuotai būtų gana rimtas susidūrimas.
Bent jau vertinant miesto sąlygomis.