Tema: Re: Volvo XC90
Autorius: Tamuto
Data: 2017-02-01 14:16:06
butent. zmonos verso kaune 13l/100 tai asaros bega kaip toks kibiras sugeba
sugerti tiek dyzelio prie salciu trumpais atstumais

"Tomas"  parašė naujienų news:o6qq7a$hbe$1@trimpas.omnitel.net...

Sunku pasakyt, kai turėjau dyzelį ir tekdavo šaltyje brūžintis trumpais
atstumais tai ir sąnaudos, ir komfortas buvo iš kitos planetos.
O benzas ką, pora minučių ir jau karštas, su normaliom sąnaudom.

"svyt"  wrote in message news:o6qpf3$gtq$1@trimpas.omnitel.net...

Dizelio privalumas tame ir yra, kad vaziuojant trumpai, saltu
varikliu nesukyla taip drastiskai sanaudos kaip benzui.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/