Tema: Re: Volvo XC90
Autorius: autopagalba
Data: 2017-01-30 17:15:44
Kiek as is tu paciu forumu girdejau, patikimiausias 3.2 variklis.
 Ten  paprastas atmosferikas. 2.5t - blogis, ju ir kainos
 skelbimuose mazesnes.

O daugiau tai viskas ten tas pats, tik tiek kad amerikonas bus
 tikriausiai su mazesne rida, tai ir pagrindinkai agregatai
 sveiki. Nes tos greiciu dezes is principo nera blogos, sugenda
 jos nuo neteisingos eksploatacijos. Jei rida bus 100kkm, tai dar
 px ir su gamykliniu tepalu. Pasikeisi ir vazinesi. Va kai rida
 200-300, o tepalai dar  gamykliniai, tada jau visko gali
 but.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/