Tema: Re: Volvo XC90
Autorius: autopagalba
Data: 2017-01-30 12:36:54
Esu jau rašęs čia nemažai. Bendrai paėmus, normali mašina. Turi
problematiškų mazgų, bet juos prižiūrint galima normaliai eksploatuoti.

Brangiausiai kainuojančios, silpniausios vietos greičių dėžė ir galinis
reduktorius. Žmonės kalba, kad jie nelaiko, nes gamintojas nenumatė
tepalų keitimo nei dėžei nei reduktoriui.
Dyzeliuose dėžė dar ir kitą problemą turi - perkaista. Benzininiai
variantai turi papildomus radiatorius, dyzeliuose jų nedėjo.

Tai prieš perkant būtinai reikia įsitikinti, kad dėžė su reduktoriumi
tvarkingi, pasikeisti visur tepalus. Patartina įsidėti tą papildomą
radiatorių nuo benzininio varianto. Ir tada galima ilgai ir laimingai
važiuoti.

D3 tai aš nežiūrėčiau. Ir D5 galios ne stebuklai, kaip tokiai baržai.