Tema: Re: del p806 ir klonu
Autorius: darbra@work
Data: 2009-07-23 11:28:32
is patirties gal zinai ar labai genda tas klimos automatas?
nera kokiu bedu su sklendem ir pan.
ar geriau ziuretis su paprastu kondicionieriumi?

"Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message 
news:h47te6$hjo$1@trimpas.omnitel.net...
>> is patirties ar baisiai daug skirtumu turbo ir neturbo variantuose (kalbu 
>> apie benza). konkreciai domina
>> pakaba ir etc. daznai buna galingesniuose modeliuose
>> daug kas sustiprinta.
>
> Vaziuokle nesiskiria, viskas tas pats. Isskyrus galinius stabdzius. 
> Galingesniu varikliu (2.0T ir 2.1td) diskiniai stabdziai, o silpnesniu 
> varikliu - bugniniai.
> Jei iki '97 tai skiriasi greiciu dezes, 2.0T ir dyzeliu yra vienodos, 2.0 
> paprasto - kitokia. Nuo '97 pradejo deti naujo modelio dezes, kurios yra 
> kaip ir vienodos.
>
>> nesinoretu lakstyti po srotus ieskant ardomu turbininiu, nes tokiu itariu 
>> ne dauguma.
>> daugiausia kiek matau zmones megsta arba dyzeli, arba 2.0l paprasta.
>
> Visu pirma klausimas, ko lakstyti po tuos srotus? Reikia masina pirkti 
> vazinejimui, o ne remontui.
> Tai viena, o antra - P806 yra pakankamai patvari masina.
> Dabar del populiarumo. Dyzeliai populiarus del taupumo, bet 1,9td visai 
> netraukia. 2,1td ar 2.0HDI jau daugmaz normaliai.
> 2,0 paprastas, tai nezinau kam jo reikia. Jis nei taupus, nei normaliai 
> traukia.
> 2,0T aisku dar netaupesnis, bet nors kazkiek vaziuoja. Mieste gerai 
> spaudziant gaza (Kaunas) - 13,5, trasoje galima tilpti i 9,0.
>
>