Tema: Re: del p806 ir klonu
Autorius: darbra
Data: 2009-07-22 23:07:32
is patirties ar baisiai daug skirtumu turbo ir neturbo variantuose (kalbu 
apie benza). konkreciai domina
pakaba ir etc. daznai buna galingesniuose modeliuose
daug kas sustiprinta. nesinoretu lakstyti po srotus
ieskant ardomu turbininiu, nes tokiu itariu ne dauguma.
daugiausia kiek matau zmones megsta arba dyzeli,
arba 2.0l paprasta.

"Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message 
news:h47pbg$dcs$1@trimpas.omnitel.net...
>> Vakare paziuresiu ka raso originalioje knyguteje ir parasysiu cia.
>
> Paziurejau ir rasau.
> Kalba eina butent apie 2.0 turbo benzina.
> SAE 10W/40
> API SH
> CCMC G5
> Pusiau sintetinis
> Keitimas 15 kkm
> Taigi, gaunasi, kad variklis visiskai neisrankus tepalui.
> Tiek del klampumo, tiek del to, kad pusiau sintetika, tiek del kokybes 
> klases SH.
> As asmeniskai savo masinai keiciu kas 10kkm, pilu pusiausintetini 10W/40 
> is geruju gamintoju SL klases.
>
>