Tema: Re: del p806 ir klonu
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-07-22 23:24:10
tai, kad nera tas turbo kazhkoks labai galingas....

-- 
Dainius


"darbra" <darbra_trinti@inbox.lt> wrote in message 
news:h47ri4$flq$1@trimpas.omnitel.net...
> is patirties ar baisiai daug skirtumu turbo ir neturbo variantuose (kalbu 
> apie benza). konkreciai domina
> pakaba ir etc. daznai buna galingesniuose modeliuose
> daug kas sustiprinta. nesinoretu lakstyti po srotus
> ieskant ardomu turbininiu, nes tokiu itariu ne dauguma.
> daugiausia kiek matau zmones megsta arba dyzeli,
> arba 2.0l paprasta.
>
> "Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message 
> news:h47pbg$dcs$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Vakare paziuresiu ka raso originalioje knyguteje ir parasysiu cia.
>>
>> Paziurejau ir rasau.
>> Kalba eina butent apie 2.0 turbo benzina.
>> SAE 10W/40
>> API SH
>> CCMC G5
>> Pusiau sintetinis
>> Keitimas 15 kkm
>> Taigi, gaunasi, kad variklis visiskai neisrankus tepalui.
>> Tiek del klampumo, tiek del to, kad pusiau sintetika, tiek del kokybes 
>> klases SH.
>> As asmeniskai savo masinai keiciu kas 10kkm, pilu pusiausintetini 10W/40 
>> is geruju gamintoju SL klases.
>>
>>
>
>