Tema: Re: del p806 ir klonu
Autorius: darbra
Data: 2009-07-23 07:59:18
jo, bet pvz audi 2.3 ir 2.3 20V skiriasi daug kas.
nors skirtumas trisdesimt keli kw.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:h47sha$gn5$1@trimpas.omnitel.net...
> tai, kad nera tas turbo kazhkoks labai galingas....
>
> -- 
> Dainius
>
>
> "darbra" <darbra_trinti@inbox.lt> wrote in message 
> news:h47ri4$flq$1@trimpas.omnitel.net...
>> is patirties ar baisiai daug skirtumu turbo ir neturbo variantuose (kalbu 
>> apie benza). konkreciai domina
>> pakaba ir etc. daznai buna galingesniuose modeliuose
>> daug kas sustiprinta. nesinoretu lakstyti po srotus
>> ieskant ardomu turbininiu, nes tokiu itariu ne dauguma.
>> daugiausia kiek matau zmones megsta arba dyzeli,
>> arba 2.0l paprasta.
>>
>> "Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message 
>> news:h47pbg$dcs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Vakare paziuresiu ka raso originalioje knyguteje ir parasysiu cia.
>>>
>>> Paziurejau ir rasau.
>>> Kalba eina butent apie 2.0 turbo benzina.
>>> SAE 10W/40
>>> API SH
>>> CCMC G5
>>> Pusiau sintetinis
>>> Keitimas 15 kkm
>>> Taigi, gaunasi, kad variklis visiskai neisrankus tepalui.
>>> Tiek del klampumo, tiek del to, kad pusiau sintetika, tiek del kokybes 
>>> klases SH.
>>> As asmeniskai savo masinai keiciu kas 10kkm, pilu pusiausintetini 10W/40 
>>> is geruju gamintoju SL klases.
>>>
>>>
>>
>>
>
>
>