Visiškai sutinku. Tik nemanau, kad mirktelėjimas šviesomis yra agresijos forma ir į tai reikia reaguoti darant visokia nesąmones. Aš dažniausiai parodau kairį posūkį, bet vat lig šiol galvoju ar visokie kodekai nuo tokio raginimo pralesti sustandėja ar ne? "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o1r3f7$7qv$1@trimpas.omnitel.net... > Viskas yra protingumo ribose. Jeigu tikrai yra pakankamai didelis > atstumas - įlendi į tą tarpą ir praleidi, bet jeigu mažas, reikia daryti > staigius manevrus - pristabdymą, staigų pasukimą (vis dar pamatau tokių > išsigandusių), tuomet to daryti nevertėtų tiek gerbiant save, tiek ir dėl > elementaraus saugumo. Bet čia daugumoje buvo apie tuos mirksinčius ir > limpančius ant bamperio. Nors mirksėjimą daug kas iš taip darančių priima > kaip elementarų įspėjimą, dauguma tų, kam mirksi, priima kaip agresiją > (traukis iš kelio, kelme), ir taip priimančių vis daugiau, nes žmonės vis > daugiau važinėja po Vakarus, o ten tas "mirksėjimas" nepropaguojamas. > Lipimas ant bamperio yra ne tik agresijos išraiška, bet ir sudaro didelį > pavojų, ypač kai greičiai dideli, tai ir taisyklių pažeidimas. Ir vis > dažniau tokie veiksmai iššaukia atsakomąją reakciją atvirkščią nei tikisi > užpakaly važiuojantis. > > O šiaip, kaip jau rašiau, abi pusės kalba apie kraštutinius atvejus, kurių > realiame gyvenime, laimei, vis mažėja ir vairavimo kultūra pas mus tikrai > smarkiai pakilusi lyginant su tuo kas buvo anksčiau. Pasitaiko ir žioplių > (ar piktybinių trukdytojų) ir agresyvių, greitį viršijančių, bet kokias > įmanomais būdais aplenkti siekiančių vairuotojų. Pirmuosius galiu > suprasti - nieko čia nepakeisi, antrieji paprastai pirmi nepradeda, tik > reaguoja į vairavimą, kurį palaiko agresyviu, o tretieji tai rimtai > nervina ir dažniau sukelia rimtesnį pavojų. > > Šiaip čia yra elementarios žmogiškos reakcijos - jeigu kartu su moterimi > prieisi prie durų, tikriausiai atidarysi ir ją praleisi, bet jei ji > priėjusi pradės rėkti "Praleisk mane pirmą, nematai kad aš moteris!", tai > gali pasielgti ir atvirkščiai. Tas pats ir su vairavimu - dažniausiai tave > geranoriškai praleis, bet jei pradėsi reikalauti tave praleisti, tai > dažnai susilauksi priešingos reakcijos. > > > > 2016-12-02 06:15, lapinas rašė: >> >> Labai geras pavyzdys, dėkui. Tiesa, jau nuklydome nuo pagrindinės >> sąlygos: greičio viršijimo, bet... >> Ket įpareigoja važiuoti dešiniausia eismo juosta, tai tas besirengiantis >> lėčiau lenkti fūrą teisus, neteisus, teisus morališkai, neteisus pagal >> panetkes? Kaip pačiam atrodo? >> >> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message >> news:o1prr8$tg4$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na gerai, paprastas atvejis - viskas tiksliai pagal tavo pavyzdį. >>> Važiuoji už mašinos, kuri ką tik pralenkė fūrą. Už 50 m kita fūra, >>> važiuojanti 100 km/h, judu judate 110 km/h, nors tu norėtum važiuoti 130 >>> km/h. Tu norėtum kad jis persirikiuotų už fūros ir praleistų tave, o jis >>> to nedaro. Tavo bėdos - pagreitėsi ne dabar, o už kelių šimtų metrų, >>> juos važiuosi kiek mažesniu greičiu nei norėtum. O tas priešais tave >>> turi rinktis ar važiuoti kaip važiavęs, ar kažkiek pristabdyti, >>> persirikiuoti, kažkiek važiuoti už fūros lėčiau, vėl persirikiuoti, >>> pagreitėti iki savo kruizinio greičio. Tai kyla klausimas - kas tu toks, >>> kad tas kitas turėtų atlikinėti visas tas apeigas vien tam, kad tu >>> sutaupytum kelias sekundes, nors greičiausiai tos sekundės išgaruos >>> prisivijus kitą lenkiantįjį? >>> >>> Juk lygiai taip pat kaip važiuojančiam 130 km/h maišo važiuojantis 110 >>> km/h, taip anam maišo važiuojantis 90 km/h (šiaip dar daugiau, nes >>> santykis didesnis). Ir šiuo atveju nėra taisyklės, kad viršesnis tas, >>> kas greičiau važiuoja, viršesnis tas, kas važiuoja priekyje, nes jam >>> niekas netrukdo daryti manevrą. >>> >>> 2016-12-01 19:15, Lapinas rašė: >>>> OK, tu sunkesnis, aš pasitraukiu. >>>> >>>> Kalba eina apie komfortą ir streso mažinimą kelyje, nu bet jei jūs >>>> esate visatos centras, tai tada prašom. Nesuprantu tokio požiūrio. Jei >>>> aš pamatyčiau tuntą iš paskos, tai spustelčiau iki tunto greičio ir >>>> pralenkčiau sekančia, dar sekančią, dar sekančią ir visas kitas fūras, >>>> o tada į dešinę ir važiuočiau savo kruiziniu greičiu. Nu bet jei >>>> tikslas pamokyt visus arelius, tai jo, galinis priešrūkinis, stabdymas, >>>> blet, pamiršau ką dar ten "mokytojai" naudoja, nu ir vsio takoje. >>>> >>>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message >>>> news:o1pkd5$r15$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tik pyst, ir tas nesirikiuojantis į 50 m tarpą pamato, kad horizonte >>>>> nesimato mašinų, kurias jis turės praleisti pabaigos. Jeigu neįlis į >>>>> tarpą, visi esantys toje kolonoje sugaiš po 30 s papildomai. Jeigu >>>>> įlis, >>>>> jis sugaiš bent 2 min papildomai, ir neaišku ar iki to laiko >>>>> neatvažiuos >>>>> daugiau, trukdančių jam išlįsti iš po antros fūros. Vis tiek jis >>>>> blogas, >>>>> kad aplenks iš karto ir antrą fūrą? >>>>> >>>>> >>>>> 2016-12-01 18:27, Lapinas rašė: >>>>>> Glazomieru. >>>>>> Pvz. važiuoju leistinu greičiu autostradoj. Matau, kad prieky fūra o >>>>>> už jos lėtesnė už mane mašina, rikiuojuos į antrą juostą. >>>>>> Fūros greitis ~100, mano 130 >>>>>> Matau, kad kai pralenksiu mašiną važiuojančią už fūros, ji >>>>>> nestabdydama, netrukdomai galės rikiuotis į antrą juostą nestabdydama >>>>>> ir neatsitrenkus į fūrą. >>>>>> >>>>>> Kai priartėju per kokį 15 metrų iki mašinos, kuri važiuoja už fūros, >>>>>> ši ima rikiuotis man prieš nosį. >>>>>> >>>>>> Nuryju, karčią piliulę nesiparinu, pristabdau. Mūsų greitis ~105-110. >>>>>> Pralenkiam fūrą tokia vorele. >>>>>> >>>>>> Pyst, matosi sekanti fūra už 50 metrų, važiuojant lėčiau už >>>>>> automobilį, paskui kurį važiuoju aš. Jei jis nesirikiuoja (o tokių >>>>>> dažnai pasitaiko), tai tada tikrai pamirksiu. Tegu sustandėja asilas. >>>>>> >>>>>> Nu ir dar daug daug pavyzdžių, kai aš, tolerastas, nusiteikęs prieš >>>>>> "mokytojus" pats bandau "mokyti". >>>>>> >>>>>> Bet čia negalioja atkarpai Vilnius-Kaunas, ten kitaip. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message >>>>>> news:o1papr$mlh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> O iš kur tamsta žinai ar specialiai jis trukdo ar ne? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:o1pacp$mdn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Neįsijausk. Aš bybiais nešeriu lakstančių, bet ir nemirksiu jei >>>>>>>> žmogus >>>>>>>> specialiai netrukdo. >>>>>>>> >>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>>> news:o1pa8o$mak$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> cia yra sarasiukas tokiu, kurie yra/buna butent tu mirksetoju >>>>>>>>> vaidmenyse, >>>>>>>>> todel gali aiskint ka nori. tokie kalba supranta tik tada, kai ji >>>>>>>>> prasideda "laba diena dokumentus prasom". >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2016.12.01 15:55, RaR wrote: >>>>>>>>>> Tai dabar vietoje fūros paimk paprastą automobilį. Kuo jis >>>>>>>>>> blogesnis? >>>>>>>>>> Gal žmogus bijo viršyti greitį +20, gal nelabai traukia, ar šiaip >>>>>>>>>> nesaugiai jaučiasi stipriai paspaudęs. Kodėl jis turėtų lįsti į >>>>>>>>>> kažkokį >>>>>>>>>> tarpelį tarp fūrų, jeigu sulėtindamas, pesirikiuodamas, >>>>>>>>>> važiuodamas už >>>>>>>>>> lėtesnės fūros ir laukdamos progos vėl iš jos išlįsti jis beveik >>>>>>>>>> neabejotinai sugaiš daugiau laiko nei tas iš paskos kurį laiką >>>>>>>>>> prilėtinęs greitį? Priedo su tais persirikiavimais ir naujais >>>>>>>>>> lenkimas >>>>>>>>>> jis padarys krūvą papildomų manevrų, dėl kurių kažkiek padidės >>>>>>>>>> autoįvykio tikimybė, o juk tam prilėtinusiam greitį net jokio >>>>>>>>>> manevro >>>>>>>>>> nereiks atlikti. Ir dar greičiausiai tam lėčiau važiuojančiam >>>>>>>>>> tuos >>>>>>>>>> manevrus yra sunkiau atlikti, nes didelė tikimybė, kad jis yra >>>>>>>>>> lėtesnės >>>>>>>>>> reakcijos/blogesnio regėjimo/mažiau patyręs/vairuoja ne taip >>>>>>>>>> gerai >>>>>>>>>> vairuojamą automobilį, kaip tas 150+ lakstantis asas. Vėlgi, >>>>>>>>>> važinėdamas >>>>>>>>>> Vakaruose nemačiau kad kažkas lėtintų greitį ir staiga lįstų į >>>>>>>>>> tarpą >>>>>>>>>> tarp lėčiau važiuojančių automobilių vien dėl to, kad iš paskos >>>>>>>>>> kažkas >>>>>>>>>> važiuoja didesniu greičiu. Visi ramiai užbaigia savo manevrus, o >>>>>>>>>> iš >>>>>>>>>> paskos važiuojantieji taip pat ramiai palaukia. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 2016-12-01 15:06, AurimasBar rašė: >>>>>>>>>>> tai viskas teisingai, tik gal nelabai į temą. :) ką daryt kai >>>>>>>>>>> tave >>>>>>>>>>> pasiveja greičiau vaziuojantis. tu vaziuoji savo geičiu, jis >>>>>>>>>>> tave >>>>>>>>>>> pasiveja vaziuoja paskui ramiai nesinervuodamas, ar tau reikia >>>>>>>>>>> kaip nors >>>>>>>>>>> reaguot? ar surenki paskui save koki 20 masinu, tada stoji >>>>>>>>>>> kelkrasti ir >>>>>>>>>>> visas praleidi? :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "RaR" parašė naujienų news:o1p2v9$h4l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Tai gal reikia vietoj to kad nervintis, suprasti kad visi turi >>>>>>>>>>> teisę >>>>>>>>>>> važiuoti ir atlikti manevrus pagal situaciją, o minimalus >>>>>>>>>>> greitis >>>>>>>>>>> dažniausiai nėra ribojamas? Kodėl kažkoks fūristas turi temptis >>>>>>>>>>> paskui >>>>>>>>>>> kažkokį kitą lėčiau važiuojantį gal ir šimtus kilometrų? Kad iš >>>>>>>>>>> paskos >>>>>>>>>>> atskriejantis bachūras turės minutei - kelioms pristabdyti? Pvz. >>>>>>>>>>> važiuojant per Lenkija ta mokama autostrada link Vokietijos >>>>>>>>>>> paprastai >>>>>>>>>>> kelias būna tuščias, daug kas skrieja 160+, bet pasitaiko ir >>>>>>>>>>> fūrų, >>>>>>>>>>> kurios lenkia vieną kitą santykiu 92:88. Tai netgi kai ta fūra >>>>>>>>>>> pradeda >>>>>>>>>>> savo manevrą kažkur horizonte arba išvis jos nesimato dėl >>>>>>>>>>> posūkio ar >>>>>>>>>>> kalniuko, tu vis vien prisivijęs ją turi stabdyti ganėtinai >>>>>>>>>>> smarkiai. Ir >>>>>>>>>>> niekas iš to tragedijos nedaro. Tas pats galioja ir visuose >>>>>>>>>>> kituose >>>>>>>>>>> keliuose - kur eismas didesnis, tu irgi niekada negalėsi >>>>>>>>>>> aplenkti >>>>>>>>>>> nepristabdydamas greičiau važiuojančių, jei nepasinaudosi >>>>>>>>>>> atsiradusiu >>>>>>>>>>> tarpu. Ir apskritai, mirgėjimas šviesomis, lipimas ant bamperio >>>>>>>>>>> yra >>>>>>>>>>> labai žemos vairavimo kultūros požymis ir praktikuojamas >>>>>>>>>>> Europoje iš >>>>>>>>>>> esmės tik nuo Lenkijos į Rytus. Gerai, kad ir mūsų vairuotojai >>>>>>>>>>> dabar >>>>>>>>>>> daugiau važinėja po Vakarus, tai ir jų vairavimo kultūra vis >>>>>>>>>>> aukštėja, >>>>>>>>>>> tų mirksinčių ir limpančių darosi vis mažiau. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> 2016-12-01 12:38, soul rašė: >>>>>>>>>>>> Furos labiausiai Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipeda uzknisa o ne >>>>>>>>>>>> lengvos, >>>>>>>>>>>> ypac kai furos iseina i antra juosta su ~90 greiciu ir velkasi >>>>>>>>>>>> puse >>>>>>>>>>>> kilometro, kol aplenkia viena kita. Pastebeta tiek taucieciai >>>>>>>>>>>> tiek >>>>>>>>>>>> uzsienieciai taip daro. >>>>>>>>>>>> To tai negaliu pakest, paskui atsiranda noras taip ant 80 >>>>>>>>>>>> pavaziuot >>>>>>>>>>>> pries toki po jo manevro. >>>>>>>>>>>> Ne veltui vakaruose zenklai yra, kur furom i antra juosta >>>>>>>>>>>> nevisur >>>>>>>>>>>> galima persirikiuoti. >>>>>>>>>>>> Kada pas mus tokius zenklus sustatys. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Tadas Padas" wrote in message >>>>>>>>>>>> news:o1negu$tgq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Dažnai pasitaikanti situacija: >>>>>>>>>>>> 4 juostų kelias su skiriamąją juosta. Leistinas greitis 90km/h. >>>>>>>>>>>> Važiuoju normaliai: 90-100km/h. Šone fūros kaip visada >>>>>>>>>>>> 80-90km/ >>>>>>>>>>>> h. Po truputi jas lenkiu. >>>>>>>>>>>> Atvažiuoja eismo taisyklių pažeidėjas ant 120-150km/h ir mirksi >>>>>>>>>>>> man iš galo lempomis. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Ar turėčiau dėl jo jaudintis ir nusilenkdamas jam stabdyti >>>>>>>>>>>> lysti >>>>>>>>>>>> tarp fūrų kad ji toliau galėtų vaziuoti viršydamas >>>>>>>>>>>> greitį? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >