Tema: Re: automatine pavaru deze+LPG
Autorius: Eciffo
Data: 2009-07-14 21:01:32
hmm tai gal ruskis NUsisneka blia ir nervoja sheipsau/
prisisaiciau tai susidiorgines snd perlekiau per kelis automatu remonto
taskus vln pasklausinet kaip yr istikro,bet tik dar labiau susinervojau.Tapo
aisku kad dezei uzlinkus nebus kam ja taisyt,nes tie  matyti murziai tepalo
balose pasitikejimo visai nekelia..O del lpg jie nuomones neturi.

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
> Tiesa, kai pirkau jai buvo meteliu koks 10 :)
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message

Trooper/Bighorn/Rodeo,