Tema: Re: automatine pavaru deze+LPG
Autorius: Eciffo
Data: 2009-07-14 20:30:25
Konkreciai rusu forume  automatu  ruskyno grand superspecas  (AlexV arba
AlexW) snekejo  apie deze GM 3L40E
(BMW 320-328/525 /Z3,Opel Omega/Monterei ,Izuzu Trooper/Bighorn/Rodeo, Honda
Passport )
Anot jo tai liecia ir visas kitas elektronikos valdomas dezes.
Jo kategoriska nuomone dujos sujieda mova per 20-50kkm.
Uzparino.Geriau forumu neskaityt :(
Taip pat cia, is autosu kazkas ,nepamenu kas..ee gal Mekigis taip pat
snekejo kad dujos gadina mersu dezes.