Tema: Re: shagalhambra alternatyvos
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-07-08 22:39:30
"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message
news:h324gj$v2b$1@trimpas.omnitel.net...

> Skirtumas tik toks asmeninis - amerikoniskas automatas yra laivo, o ne
> automobilio atributas. Nezinau, ar ten buna kitokie - klausk skvairo, jis
> viska apie mb zino.

ryt paklausiu jei nepamirsiu ar amerikonas.
bet vistiek idomu kokie skirtumai dezese.

> Kazko man abejojasi, ar 12-14 dyzelio taip jau atitinka 20 duju...

as neteigiau, kad jie visiskai lygiaverciai. bet tai ka besneketu dyzeliu
egzpertai - CR torko pojutis daug ka duoda, kad isivaziduotum juk masina
valina:) o ko daugiau reikia? juk ne i dragus vaziuojama. todel ir sakau,
kad pagal pojucius konkretus ezempliorius ne ka geriau "valina" uz 320 cdi.