Tema: Re: shagalhambra alternatyvos
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-07-04 12:40:20
del MB Vito buvo irgi stipriai galvojama. ypac apie V.
taciau jis nera siap jau toks ekonomiskas, yra labai sunkus, kas musu salyje
ne is karto bet su laiku atsiliepia pakankamai rimtais pakabos tvarkymais.
beto jis siap biski per didelis, kadangi masina butu juzinama padefaultu
mieste, tai problemos su parkavimais, statymais i garaza (kazkaip jauciu,kad
jis netelpa i standartinus garazus, o jei telpa - fig islisi) ir tt.