Tema: Re: shagalhambra alternatyvos
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2009-07-04 12:50:04
paprasta, abo XL isejo berods metais veliau kai ygijom...
siaip Golfas V, aisku salono medziagos prastesnes uz golfo. erdves salone
imho daugiau. uz manes sedintis ~195 draugelis keliais sedynes nesiekia.
bagazinej vietos pakanka 4 zmogu shmutkems 3 savaiciu kelionei.
Uzinamas modelis su 1.6 varikliu. mieste edrus - svyruoja apie 9l/100,
trasoj telpa i 7l/100. kompletacija plikiausia, yra AC(ne klima), el langai
tik prieky.
dabar imciau koki 2.0 benza - sanaudos butu panasios, o valintu labiau :)
abo per metus nuvaziuoju nedaug (max 25k km) - zyzelis neapsimokes.
pas pazystama tu paciu metu Toledo zyzelis (realiai ta pati auto tik shikna
priklijuota). valit.bet turejo bedu su multifunkciniu vairu. knopkos
durniavo.
siaip - pabandykit naturoj paziuret.
nes mes planavom pirkt way pigesni karuti, ale salione mergaite ikalbejo
pabandyt altea. taip ir kainos riba prasiplete :)