Tema: Re: shagalhambra alternatyvos
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-07-04 17:39:43
iskarto perspeju, kad kalbu apie masinas nuo 0 iki 100 kkm ridos, ty
faktiskai nuliovas lietuvos mastais (beje dar prisiminiau viena 607 i
kompanija, kuri zibintas galu gale buvo priverstas
reno/pezo - pastovios problemos su elektronika, kompo klaidom atsiradusiom
del pilnaties ir realiai deganciais el langu mygtukais.
konkreciai lagunai (ne per seniausiai pasibaigus garantijai) sugedus
kazkokiam brudui ismetimo sistemoje atstovai pasiule suremontuot uz 6
shaibas, veliau "iskastravo" uz 1,5K.
apie pastoviai perdiagancia lemputes, ismusamus saugiklius as cia net
neminesiu
su nuliova (3 kkm) xsara vaziavau i prancuzija, man taip neraliai patiko
(rimtai), kad beveik metusvisiem iskinau kokis zeba automobilis, kol neteko
su juo po metu vaziuot vel i eu: plastmases viduje barska, klimatas veikia
kaip jam idomiau, knopkese aikiai matyti susitrinimo pozymiu, o rida tik
40kkm! ir tikrai niekas specialiai masinos nedraske ir blogai nesielge.
is esmes "greitas susitrinimas" (cia ne tik apie knopkes, o apie bendra
masinos busena) budingas visom mano matytom siu markiu automobiliams.