Paklausei "kaip tai veiks". Tai taip ir veiks. Papuoli į avariją, kreipiesi į draudimą, draudimas siunčia tave į vieną iš bendradarbiaujančių servisų kur sudaroma sąmata remonto, arba jei auto visiškas schrot, tai gal paties draudimo žalų ekspertą prie auto. Tarkime yra rimtų pažeidimų kaip lankstytas lanžeronas ar/ir t.t. Servisas apie tai praneša draudimo bendrovei kartu su visa sąmata. Ji savo ruožtu įtraukia auto į registrą ir tuo pačiu praneša savininkui kad auto rimtai pažeistas ir reikalautų ekspertizės po remonto ir tuo pačiu pasiūlo visus žalos atlyginimo variantus. UK tokiu atveju draudimo paimamas ne TA pažymėjimas, o registracijos dokumentai. Ir kas beįsigytų tą kevalą, ar net pats savininkas pasilieka gavęs dalinę išmoką, jam naujų dokumentų gauti negali kol nesuremontuoja ir nepraeina ekspertizės specializuotam centre. Klaustukas tik kaip tai veiktų jei kalbama apie kaltininko, kuris turi tik civilinės atsakomybės draudimą o ne casco, automobilį. Bet ir tam turėtų būt receptas. Jei visgi norima diskutuoti apie teisinę beletristiką ir įstatymo formuluotes, tai aš čia ne prie ko. 2014-06-18 11:59, Linas Petkevičius rašė: >> Čia nepakankamas "red flag'as" kad ekspertizės reikia suremontavus? >> Sunku iš vakarų kolegų checklist'ą copy-paste padaryt? > > O prie ko cia tai? Draudikas gi vertins ne pazeidimu kritiskuma, o ju > remonto kaina. -- kaiser