Tema: Re: Nepraejus TA, galima vazineti 7dienas su raudonu lapu?
Autorius: zhaltas
Data: 2009-06-22 13:23:54
nu tai tuo labiau kaip piktnaudziaut imanoma?
pasiimt leidima ir varyt ne i TA o su xebra prie ezero alaus gert? :D
vieni idiotai susigalvoja nesamone, kiti pagal pirmuju dudele soka ...
vaziuot pasiimt leidima nuvaziuot i TA, nu min 2-3h uzhsiimi nesamonem
neskaitaint kitu islaidu.
Arba nelauki paskutines dienos ir susitvarkai viska atitinkamai anksciau
nepazeidindamas istatymu, arba vaziuoji i ta TA tyliai kisenukyje isidejes
tuos 150lt, (geriausiai po 50lt kupuriom, gal ant nevisiko idioto uztaykysi
ir uzteks jam israsyt vietoj ispejimo mazesne kokia baudele pamokymui, arba
gal net ir taip patikes ;)
bet ko ten vaziuot kazkur kazkokiu leidimu ieskot tai man nesuvokiama.. :D