Tema: Re: Nepraejus TA, galima vazineti 7dienas su raudonu lapu?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-06-19 09:43:57
aš kokiais 2004m. 100Lt baudos gavau. rodžiau policininkui padangų
pirkimo čekius, serviso išrašus ką tądien sutvarkė... iš servisų vakare
mašiną variau, rytdienai į TA ryte ruošiaus... sakė, šiaip paleistų, bet
reidas vyksta, šefai ant galvos. minimaliai nubaudė.
tai buvo pirmoji mano bauda per 12 ar 13 vairavimo metų. vėliau gavau
dar vieną baudą už tai kad iš kelio išslydau ir stulpą apžergiau. irgi
100Lt. nors nifiga neapgadinau. nu gal stulpo dažai nuo plastmasių
pasibrūžino.