Tema: Re: Nepraejus TA, galima vazineti 7dienas su raudonu lapu?
Autorius: Kvarta
Data: 2009-06-19 08:13:09
Man buvo panašiai, šviežiai registruota auto kitam mieste sustabdė,
sakau nava nespėjau TA praeit. Nieko nesakė palinkėjo gero kelio :)
Manau galėjo nubaust, bet tai patys supranta, negi dabar automašiną ant
treilerio kokio turi vežiot: iki "Regitros" tada iki TA, nepraėjus vežt
iki auto serviso, paskui vėl į TA. Kažkaip durnai gaunasi...