Tema: Re: Nepraejus TA, galima vazineti 7dienas su raudonu lapu?
Autorius: zhaltas
Data: 2009-06-22 11:30:26
o koks piktnaudziavimas?
turi kibira kuriam negali praeit TA tai kasdien vazineji kazkokiu pazymu
pasiimt? ar dar kaip nors piktnaudziaut imanoma?
bl as nesuprantu juska veikt neturit ka?
kiek realiai tikimybe kad tave sustabdys vaziuojant praeiti TA?
bauda 150lt, tai ivertinus ta sustabdymo tikimybe bei baudos dydi nu man
niekaip psichologiskai nesigautu vaziuot i mentura ishsiiminet kazkokiu tais
mistiniu lapuku...