Tema: Re: Ziauru...
Autorius: svyt
Data: 2012-08-23 19:36:37
durnas ar apsimeti?

-- 
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)

"Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message 
news:k12hto$1el$1@trimpas.omnitel.net...
>o kas buna isiurbus vandens teko girdeti ar nelabai?
>
>
> "svyt"  parašė naujienų news:k11t25$4pv$1@trimpas.omnitel.net...
>
> tai gal isvis kibira vandens i isiurbimo kolektoriu. kol tu atsinesi
> gesintuva, imeti 4 begi, ir atleidi sankaba, su tepalu dirbantis variklis
> neturi daugiau AG nei iprastai, svarbu nepasimest ir tiek. greiciausiai
> nespesi nieko padaryt, o jam, momentaliai isisukus iki 9000 apsuku
> uzsilankstys voztuvai ir sustos tuoj pat pats. skaiciau volksvageno 
> manuale,
> kad tai buvo 1 golfu beda, veliau, jau lyg su 2 golfu, varikliai kazkuom
> patobulinti kad to neatsitiktu, detaliu neisidemejau, dizelinio variklio 
> ir
> jo neteko ardyt, nebuvo poreikio (kaip kad benzininius, kiek turejau 
> visiem
> tekdavo galva lupti,net sesers priziuretai mazdai, su dizeliais kaip tai
> viskas paprasciau, jie birbia be priekaistu ilgiau nei kebulas surudija, 
> su
> dizeliukais man bedos tik su ivairiais uzsikimsimais kuro sistemoje) tad 
> jo
> konstrukcija man dar turi siek tiek paslapciu..
>
> -- 
> vyt/ /
>
> vw kombi od. variant (Dizelis)
> vw golf II (Dizelis)
>
> "[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message
> news:k1112m$dbp$1@trimpas.omnitel.net...
>> dar kaip variantas kazkur minimas gesintuvas kurs su CO2 purskia
>>
>>
>> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message 
>> news:k0tc35$nqo$1@trimpas.omnitel.net...
>>> po youtobo komentarais isskaiciau kad is esmes yra trys variantai - 
>>> stovi ir lauki kol baigsis tepalas; arba sustojus mini stabdi ir jungi 
>>> auksciausia pavara tikedamas kad variklis uzdus (as pasinaudociau situo 
>>> jei papildomai dar priekyje butu siena jei vis delto neuzdustu imetus 
>>> begi :) ); arba uzkimsti oro padavima (greiciausiai nesirysciau listi 
>>> prie tokio varklio knistis prie oro filtro, o ir dasikasti iki jo 
>>> dabartinese auto kur viskas uzdangstyta uztruktu greiciausiai ilgaiu nei 
>>> 1 variantas).
>>>
>>> T:)
>>>
>>> "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message 
>>> news:k0tbl9$n8d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kitas budas - musi begi ir paleidi i siena, kad sustotu variklis 
>>>> fiziskai,
>>>> arba lauki, kol variklyje baigsis tepalas
>>>>
>>>> markatas
>>>>
>>>> "Mtrhed" <nera@mail.lt> wrote in message
>>>> news:k0tada$le8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> kad masina netvarkinga, tai akivaizdu, bet ar tai vienintelis gesinimo
>>>>> budas?
>>>>>
>>>>> On 2012-08-20 14:40, markatas wrote:
>>>>>> Taip, darbuotojai gesino gerai, ir gerai, kad raznosas prasidejo ne 
>>>>>> prie
>>>>>> kokios perejos su zmonemis, o atliekant automobilio patikra, kur
>>>>>> susiorientaves zmogus gesino masina taip, kaip ir daroma prie 
>>>>>> raznoso.
>>>>>> Isvada - masina buvo tikrai netvarkinga
>>>>>>
>>>>>> markatas
>>>>>>
>>>>>> "Mtrhed" <nera@mail.lt> wrote in message
>>>>>> news:k0t60f$ffk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> "Atliekant eiline patikra antrojo matavimo metu, mineto automobilio
>>>>>>> "Audi
>>>>>>> A3" variklio sukiai pakilo iki maksimaliu ribu ir nebuvo imanoma ju
>>>>>>> sumazinti isjungiant degima, todel variklis buvo uzgesintas 
>>>>>>> ijungiant
>>>>>>> pavara"...
>>>>>>>
>>>>>>> aina peklon, prie 6000 apsuku gesinti varikli imetant pavara
>>>>>>>
>>>>>>> http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/automobiliai_nepataisomai_sugenda_per_technine_apziura/
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>