Tema: Re: Ziauru...
Autorius: Monas
Data: 2012-08-20 16:33:58
Pazystamas variklistas pasakojo, kad per test drive'a po kazkokio remontelio
su Seat Toledo buvo toks patsbajeris, penktu ratus ant asfalto uzsuko :D Man
atrodo dar ir rankinis bei stabdziai buvo naudojami, tai pavyko gan greitai
uzgesint, bet rezultatai vistiek nedziugino - susilankste svaistikliai,
patirpe stumuokliai, ... Zodziu kapitalinis pa liubomu :)