Tema: Re: Ziauru...
Autorius: svyt
Data: 2012-08-22 09:24:59
vazinejau su 524 ir dizeliu ir turbo dizeliu, lagas ka zinau, abu vienodai
traukia kol apsukos pasiekia 2500, toliau gazuojant neperjungus begio,
variklis be turbo prie didesniu apsuku uzdusta, o turbo dizelis ''rauna''
pasisokinedamas. aisku geras kompromisas beturbis koks 3 litris variklis,
bet toks labai jau neekonomiskas bus.
dizeliui, skirtingai nei benzui turbina butinai reikalinga, ir yra ypac
efektyvi. Vat is interkulerio jokios juntamos naudos, ji e36 318tds buvau
laikinai isoperaves, keliem menesiams, kol suvirinau interkuleri, tai ji vel
idejus nepasijaute absoliuciau jokio efekto.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)