Tema: Re: AUDI +/-
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-07-24 18:43:54
tai cia apie kokia masina kalba eina ?
jei cia apie ta bulka 2k m tai nelabai ten ka ziuret yra i purkstuku
korekcijas, nes visu pirma tai ten net ne realtime laiku. ir siaip rodo tik
ant laisvu, kas yra ziauriai neinformatyvu. ir jei korekcijos visu panasios,
tai galima greiciausiais sprest kad niekur nesiurbia oro. patys purkstukai
ten biski kitokie ir sugenda dazniausiai nuo galvu ardymo.