Tema: Re: AUDI +/-
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-07-23 23:31:20
> nu mato ir turbos darba ir to paties siurblio kazkokius parametrus, ir
> kompresija pamatuoja. man ir purkstukus patikrino. gal arde gal nearde,
> nzn.
Jei perkant masina pradedi kompresijas matuot ir matorus ardyt, tai reiktu
kokio draugo paieskot su rimta patirtim, nes akivaizdu, kad ir pamatuota
kompresija nedaug tau ka pasakys..

Ir dar - ash nz koki tu cia bajeri bandai suskelt, bet tai ka ten parodys
turbos darbas ? Kad pucia 1.7 bar? o jei 1.8? o jei 1.6? tai jau cia blogai
? jei nepucia tai nereikia nei servisu su mistiniais kompais, paemus uz
slangos viskas aisku, o dazniausiai ish traukos, garso ir t.t. eina suprast.
nu gal nevisiems bendrai, tu gal kitoks - nezinau.

o siurblys ka parodys ? slegi ant laisvu, slegi ant 2k apsuku. o jei slegis
geras, o kuriasi blogai arba gerai ? ka tai duos tau ? apie purkstukus
ishvis nekalbu net. leak teastas tai tik vienas bent kiek informatyvus budas
ka gali pamatyt, tik cia irgi neapseisi be ardymu. korekcijos apie
purkstukus daznai nieko nepasako.

> savo pinigus tegu tikrina kur tik nori ir kaip nori.
> nu o pirkt is perkupu tokia masina, kurie neturi laiko ir noro leist
> patikrint, tai galima ir teleloto zaist, tikimybes panasios.

kai parduosi - prasneshk. noresiu uz savo pinigus nuvaryt servisan, galva
nulupt, paziuret kaip voztuvai tavo priziureti buvo. nes gal tik sakai, kad
neturi ko slept, o is htikro bandai apipist, kaip jau yra buve.