Tema: Re: AUDI +/-
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-23 23:52:11
On 07/23/2012 11:31 PM, Igaliotinis wrote:
> Jei perkant masina pradedi kompresijas matuot ir matorus ardyt, tai
> reiktu kokio draugo paieskot su rimta patirtim, nes akivaizdu, kad ir
> pamatuota kompresija nedaug tau ka pasakys..
>
> Ir dar - ash nz koki tu cia bajeri bandai suskelt, bet tai ka ten

as nzn ka tu vadini bajeriais, bet a) as ne specas ir tau i tuos
klausimus neatsakysiu b) tu irgi ne specas, tai neuzdavinek tokiu
klausimu c) zmogus su reikiamom ziniom, smegenim ir tinkama iranga apie
varikli neardes pasakyt gali pakankamai daug.

tuom ne karta isitikinau. ir savo ir ne savo atveju. deja tokiu zmoniu
sunku rast, arba sunku pakliut pas juos i eile.