Tema: Re: AUDI +/-
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-23 22:46:01
On 07/23/2012 10:08 PM, Igaliotinis wrote:
> kai rasi - praneshk visiems.
>
> o siaip tai ka tu ten tikiesi pamatyt ? purkstukai neismatuojami,
> siurblys irgi. viska reikia ishardyt ir tikrint. rasi toki pardaveja ? :)

nu mato ir turbos darba ir to paties siurblio kazkokius parametrus, ir
kompresija pamatuoja. man ir purkstukus patikrino. gal arde gal nearde,
nzn. pusdieniui palikt masina nematau tragedijos.
del radimo, tai cia gal ir yra atsakymas. kad tos a6-tos, kurios dar
gyvos, tiketina kad neparduodamos. o tos, kurias parduoda ir lomkes
patikrint servise, tai kaip ir viskas aisku. as jei noreciau parduot, ir
netureciau ka slept, tai normaliai sutarus (rankpinigiai ir pan.) uz
savo pinigus tegu tikrina kur tik nori ir kaip nori.
nu o pirkt is perkupu tokia masina, kurie neturi laiko ir noro leist
patikrint, tai galima ir teleloto zaist, tikimybes panasios.