Tema: Re: Honda Accord ir Subary Legacy pasirinkimas
Autorius: Joy Division
Data: 2012-06-26 08:15:51
gal skiriasi priedai gumose? kazkaip vat bent su Hondom su vakuumais
problemu jokiu nebuvo - turejau keleta 18 ir 20m senumo (o dar ir dabar
viena yra 17m senumo)
ridos spidometruose buvo 300K ir 360k.. problemos tik su stabdziais ir
ausinimo radijatoriais - pas visas bent jau pas mane buvo..

"Dainiushas"  wrote in message news:js9ltn$6t3$1@trimpas.omnitel.net...

aaa, tu dėl šito :). Bet tai Honda dar 10 metų nėra? Nes ir joje
vakuumai ne iš žvaigždžių metalo gumos spėju... tiesiog amžius ir rida
daro savo, visos mašinos nuo 200k ridos pradeda virst konstruktoriais.... :(