Tema: Re: Honda Accord ir Subary Legacy pasirinkimas
Autorius: spakainas
Data: 2012-06-22 08:36:17
Jojo, tik kažkodėl tas pats autoweek rašo atvirkščiai, aš labiau linkęs
olandais pasitikėt nei tavo ausim :) Kad 3er visaip kaip geriau važiuoja
už avensį, tai nėra ko ir ginčytis, bet kad tyliau - nusišneki.
Žinoma, padangos ant troikės geros buvo, brandinės, o ant avensio -
belenkokios lievos, nes jis ir taip kibiras ane? O lyginai ant vienodo
sauso asfalto, ar kaip?

http://www.autoweek.nl/autotest/1954/bmw-320d-executve
http://www.autoweek.nl/autotest/1573/toyota-avensis-22-d-4d-d-cat-linea-luna