Tema: Re: Honda Accord ir Subary Legacy pasirinkimas
Autorius: G.S.
Data: 2012-06-25 15:59:38
Keiciau as ir MAFus ir voztuvus ir filtrus ir pompas ir softus ir
kalibraciju lenteles dar dachuja ka. ;-) Nieks ten nepasikeite.
Kazkaip man ant tu keturcilindriu niekada nesiseke dar nuo E30 316 laiku
su tuo durnu elektroniniku karbiuratorium.Dar dabar pas tevus garaze
kazkur 4vnt voliojasi ;-)
Tiesa 325 E30 vaziavo neblogai ir bedu tik su tuscios eigos
plaukiojimais budavo.