Tema: Re: Honda Accord ir Subary Legacy pasirinkimas
Autorius: Baterijas
Data: 2012-06-21 23:03:17
Manau, jog nėra taip, kad perku iš pačios sąrašo pradžios. Va jei imčiau
Mondeo, tai taip būtų.  O dabar Accord'ai ir Legacy'iai tos kartos prasideda
nuo ~18k, tiesiog kylant metams natūraliai atsiranda facelift'as, kuris
kainai milžiniškos įtakos nedaro. Todėl manau, kad mano išsirinktos mašinos
ir jų metai nėra prie uždrožtų. Labai naiviai mąstau? :)