Tema: Re: Auto paruosimas pries 5K kelione
Autorius: RimasRP <rimasrpnutrinti@dtiltastaškas.lt>
Data: 2012-06-10 22:57:55
    variau iki dubrovniko su 85m krokodilu passatu
prieš kelionę buvau pasikeitęs tepalus, stabdžiai jau prieš tai buvo
sutvarkyti.
bendrai pasižiūrėjau bendrą stovį mano akimis stovis normalus
Buvo vežama įrankių komplektas, replės, viejos galabalas, pora chamutų,
2 penklitriai,  tiek mašinai tiek sau. tepalas, antifizas.
kelionė praėjo gerai neskaitant, tai kad nutrūko duslius kalnuose. Radau
skardos gabalą prie statybinių šiukšlių,
apvyniojau  duslių ir iki lietuvos parmyniau.. dar lietuvoje pora tūkstančių
su perpenčiu dusliu važinėjau